Why not?

1. Om dig själv
2. Bästa Semestern var och varför
3. Ditt favoritämne och varför 
4. På din nyckel
5. I din väska
6. Favorit sak
7. Din nyaste vän
8. Ditt sämsta och bästa ämne
9. Favorit outfit
10. Favorit årstid
Ja du börjar jag i morgon eller under dagen, har tyvärr otroligt mycket läxor, okej det har jag ju faktiskt inte bara Spanska (Onsdag), NO(Fredag), Matte(Fredag) och SO(Tisdag/imorgon).
Spanksan fick jag i dag!! och det är förhör/prov... Good luck !
SO.n måste jag ju träna på jag har bara tänkte, men det är ju ett tag kvar, jag kan göra det någon annan gång.
Jag har inte bloggat pga att jag inte vart på topp så då har jag ju inte lust att sätta mig och blogga och försöka låsas vara glad. Men som sagt vi spelade helt OTROLIGT i förr går och i går!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0