What's on your mind?

Hej alla päronträd!
I dag har jag hunnit med att spelay del piano ett bra tag. Lärde mig en ny del och sjöng då till för er som ville veta..typ.
Klockan 14.10 ska Malin hämta upp mig vid busshållplatsen, har ännu inte orkat byta om, haha, laaat!
Det börjar ju faktiskt bli sommar, häärligt!!
Päronträdet börjar få bli riktigt grön Fast päronträdet är inte alls stort. Päronträdet fick Fredrik när han föddes.
Juste shiit jag har ju Spanska läxa till i morgon, fuuck! Helt glömt bort det Men spanska är verkligen ett ämne jag hatar att plugga till om det inte är glosor. Dels för att min lärare förklarar så dåligt om VAD läxan är sen så när man frågar en gång till så får man inge bra svar. Sååå irriterad på det! Whatever inte långt kvar till sommarlov.
Förlåt för att jag skrev om päronträd förrut, haha vääldigt random, det var nämligen så att Mirre sa att jag skulle ha med det 4 ggr. Så ja i början är det därför det blev skuumt :ss.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0