Innebandy

Ingen kungsträdgården i dag men det var för att det var så dåligt väder men sen så åkte jag och elin till forum fikade där och sen så åkte vi hem till Elin tog en macka och Elin åt nudlar, då sa Elin shiiit klockan är 5 över 4 klockan tjugo i 5 började träningen men vi kom faktiskt bara 15 minuter sent. Till träningen åkte vi med Helle och Isabelle. Isabelle ringde 24/7 bara satt ni vet. Sen så tittade jag på när dom hade träning funderar på att börja på Måndag..♥
Aja, får se. Men nu tittar jag på 4 bröllop haha typsikt mig att titta på sånna program som t.ex. halv åtta hos mig haha :) ♥
Jag och Elin hade det i alla fall mysigt i dag ♥ :D
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0