Underbara dagar!

Jag berättade inte om i går så gör det nu lite snabbt och berättar om i dag också såklart.
Igår
Igår spenderades dagen med Elin vi ahde halv studiedag gick och åt Sushi och sedan så badade vi. När vi badat en stund så kom Julius, Jessica och Felicia. När vi badat klart och solat klart så gick jag och Elin hem och solade på studsmattan, men efter de så gick jag hem och joggade med mamma.
Idag
Slutade ganska tidigt 13.40, då väntade jag på Vera i en kvart och sedan så åkte vi hem till Vera, vi åt mellis och snackade massor om typ allt vi gjorde även en kladdkaka, okej jag fick skylla mig jälv att jag åt mjölk för attans vad jag fick ont i magen när jag kom hem.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0