tjena mittbena

blev god middag idag, currypastakyckling med coscos och quinoa.
jag har faktiskt inget att plugga, det är helt sjuuukt! jag gjorde klart min engelska ganska snabbt och jag har ingen annan läxa. I'm haappy

jag är ju inte så bra på att lägga upp bilder, så jag tänkte göra det nu ! :D








några nya fräscha bilder på mig ;)
och observera att jag har mittbena!
Det är inte vanligt! kommer nog att ha det ett tag nu, känns ganska bra faktiskt. men omväxling är ju alltid bra, så blir nog lite byta då och då.

sedan var det ett tag sedan jag la upp en låt! så tänkte sitta och leta upp några braa nu , höhöhö

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

sjukt snygg benaaa!

2011-05-12 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0