Tagen från http://bergsmarks.blogg.se - En riktigt bra blogg

Lovar du att vara ärlig? Yääs
Du heter: Lisa Sandahl
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vet ej?
Beroende av: Vänner, släkt, familj, mobilen.
Ved behöver du mest just nu: Sommar
Vad tror folk om dig? Det vet jag ej, men hoppas att dom tycker jag är snäll???
Stämmer det? Jag vet ej??
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonfransarna, haha xd
Vad säger du för att imponera på någon? Lite olika typ
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "422
Vilken är din favoritmålning: Vet någ inte riktigt.
Var bor du? Nacka
Trivs du där: Ja, HELTKLART!
Brukar du bli för full:Nej, aldrig blivit.
Är du allergisk i mot något: Laktos.... 
Nästa mål i ditt liv: Få riktigt bra betyg, bli det jag vill bli, alltså jobb. Men jag vil också bli bättre på fotboll.


Hur svarar du i mobilen: Bror på vilken telefon, hemtelefon: hej det är Lisa! Mobilen:Hej,Hallo?Vem ringde du senast? Elin, i morse.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle smsa när bussen gick, råkade lägga på efetr det, eftersom jag sa hejdå till några andra samtidigt och det blev det reflex och lägga på direkt. oooups.
Antal timmar sömn inatt: ''Räknar'' 22.30-06.15 ca 8 timmar
Tycker du om din pappa: Klart jag gör!
Brukar du komma i tid: Yapp
När mår du bra: När jag är med mina allra bästa vänner och får spela fotboll.
När blev du fotad senast: Minns ej?

Hur känner du dig nu: BRA! :D
Vanligaste färg på dina kläder: Färglatt, men typ blå.
Vad tycker du om fötter: Hahah, whuut?? Random questioN!
Är du smart: Var smartare förrut...hehe.
Är du aktiv i skolan: JA heltklart! Men har blivit sämmre på det nu i slutet men orkar inte i blAand.
Vad saknar du: Då man inte hade så mycket läxor kunde vara med kompisar hela tiden och inte behövde bry sig om vad andra tycker om än.
Hade du en bra kväll igår: eehhh, ja.  
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 10-11.
Är du blyg? Ibland, ibland inte.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa!
Har du spytt offentligt: hehe, aa :$
Vad gör du i morgon: Titta på när killarna kör match, skola sedan träfaf Ella och Eveline♥ sen träning.
Vad är det värsta du vet? FALSKA MÄNNISKOR + folk som inte står för det de säger.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? VET EJ
Vad längtar du till? FREDAG NATT! då jag drar till turkey !
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA, det har jag!
Vad använder du för shampo? Olika.
Vad är det finaste du fått? Kameran :)
En speciell dag du minns: inte vet ja, orkar inte täna efterr....
Vilken årstid är det om fem månader: Oktober
Du samlar på: Inge


Gröna eller röda äppeln: Röda
Gillar du golf: Nej, eller jo minigolf.
Vilken tid gick du upp idag: 06.15.
Har du strumpor på dig nu: haha, nej.
Vad ska du göra ikväll: SOVA
Är det okej att gråta: Ja, guud jag självklart!!
När grät du senast: I helgen på matchen...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, shoppa massor, spara och shoppa!!
Bär du glasögon eller linser: inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Lite olika.
Vill du gifta dig: Aa, men senare sså klart!

Solar du ofta: Neeääj
Är du bra på att laga mat: Nej det är jag inte.
Gillar du att dansa: Ibalnd, ibland inte.
Är du flygrädd: Typ inte eller lite kanske.
Hur vig är du: Inte så vig men helt ok.  

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Sandwich (stavning?)
Tror du på ett liv efter döden: vet ej riktigt??
Tycker du om sushi: JA :).
Vad äter du helst när du ser på film: Godis,Chips.
Bor dina föräldrar tillsammans: JA :D ♥
Har du tandläkarskräck:HELTKLART!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon männsika, fast lite kvällsmännsika med.
Vilken ögonfärg har du: Vet ej, haha ;)
Vad gör du på helgerna: Är med kompisar och spelar massor med fotboll!
Kram Lisa 

Kommentarer
Postat av: issa

ska du till turkiet lisa? :o <3

2011-05-20 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0