swedish

igår pluggade jag heeeela eftermiddagen, skrev klart hela min so uppsats (den blev lååång) och sedan försökte jag plugga den ***** fysiken, men det går inte så bra, GILLAR IIIINTE
som lisa precis har skrivit så har inte hon tid att blogga så mycket p.g.a. skolan, och det är samma sak för mig, har 3 prov nu inom 2 veckor sen ska jag bort i 5 dar så har inte så mycket tid på mig att plugga.
så jag måste köra hårt på den fronten så blir kanske inte så mycket bloggande för min del heller, men ska försöka att göra så gott jag kan.
sedan har jag börjat få stora problem med mina knän. FAN. har redan haft knäskada och vill inte ha det igen.... måste kolla upp det snart.
GAASH , Malin goes ledsen.... blöblöblöblöblöblö
PUSS på er
btw, mittbena är på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0