Sunday is a sunny day

Gör det vanliga just nu, alltså är inne på facebook (chattar med Thea just nu dårå) sen pluggar.
Men pluggar också lite spanska, faktiskt ytterst liite. Pallar inte med plugget, är det meningen att man ska bli så trött av skolan att man somnar mitt på dagen när man bara lägger sig i sängen? För det gjorde jag, efter att jag gjort blogginlägget så somnade jag så det blev inte så mycket matte för mig, men gjorde lite matte nu på kvällen också. Jag kännner mig inte redo.....  åå inte smart att börja med matten 1 dag innan provet.. åå vad jag ångrar mig. I dag har jag i alla fall hunnit bada 2 ggr. Badade när Julia kom hit, Julia kom hit eftersom JUlia och Mirre skulle se på bio så då badade vi innan det, åå gud jag kunde ha badat hela dagen kändes det som, det var sjuktvarmt! Efter det så åkte jag med mamma och Pappa och Fredrik till Göteborg med båten, det är ett ställe vid hammarby sjöstad.
Allt just nu, eller skulle kunna fortsätta men känner att jag måste sluta.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0