Speeedad!

matilda<3 om Weekend:

gudars skymmning så fin den där bilden är!!!! <3<3 :D

Svar: Hahah, Gudars skymning så fin du är och Tack ♥ :)

Eveline om Weekend:

AS snygg bild Lisis! Ha den som profilbild(även den du har nu är as snygg)! :) <3

Svar: Tack du med, Ska jag fixa dårå ;) ♥

Älskarerbåda♥

Ja, vill ni veta vad jag gjort alldeles nyss?
Nej jag tror faktiskt ni inte vill veta det, haha. Men sprang i alla fall en gång efter middagen igen.
Undrar vad som är fel på mig? Har aldrig känt ett behov av att springa, men nu rullar det bara på så otroligt skönt när man väl är klar. Men kommer någ satsa på att jogga ca 2 ggr i veckan eller 1 gång. För er som ville veta så har jag sprungit 3 km först och sen 2 km i dag sen i förrgår? så sprang jag, alltså har jag sprungit 2+3+3=8km den här veckan. men tror inte jag kommer jogga något mer denna vecka ändå. Oj lite av det här kanske är k.
Men det får ni leva med, nu så ska jag börja göra mig i ordning typ dusha osv. Sedan sova. Ska bli aweesome. Är i alla fall trött nu. I morgon slutar jag klockan 12.40, like every thursday.
Hoppas ni orka läsa allt, puss på er som orka det.

Matilda och Evelin i början av 7.an ♥

En bild på mig själv också, eftersom jag är ett sånt egoo, haha!
Pussar och Kramar (fick ni idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0