Söndags ångest!!!

Känner verkligen vilken söndagsångest jag har!
Innan måndagen så måste jag ha jobbat 3 sidor i matte boken, med procent och kunna verb i spanskan och läsa ut svenska boken och svara på frågorna(?) Vet inte om den sista behövs alltså med frågorna, men tror jag gör den ändå. Har ju också match i dag. Pluggapluggapluggapluggga....
Men den här veckan har vi inte fått en enda läxa typ förutom Spanskan som vi fick på Torsdagen och vem vill göra läxa på en Fredag så då hade vi ju typ bara 1 dag att göra den på. Men Svenska läxan har vi alltid...
Okej, det där var inte intressant för er.
Men i alla fall. Har tänkt på den här veckan, den har vart skiit bra! :D
Måndag: Ledig, var med Hannah, Elin och Elvira.
Tisdag: Var med Elin och Jessica.
Onsdag: Var först med Hannah och Elin en snabb stund sen kom Emmy!
Torsdag: Var med Matilda sen fotbollsträning.
Fredag: Åkte tillsammans med Linnea,Elvira,Hannah och Elin till Älta IP och min bror kom hem på morgonen körde jag även DM.
Lördag: Var med Thea, Vera, Lisa H, Felicia och Ella sen kom gästerna hit.
Söndag: Idag, Plugga, Spela match, Plugga
Om jag skulle beskriva min vecka med ett ord skulle det bli aweesome, även fast sista dagen inte är jättte kul.
Matchen mot Älta var väl inte heller jätte kul, var helt väärdelös i den matchen.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0