Snabbis

Hinner seriöst inte blogga längre! Men det får ni leva med. Helgen har vart för intensiv. Sen har jag inte heller använt någon data sedan jag bloggade förra gången alltså i Fredags.
Här är dagen i super snabbspolning av helgen.
Lördagen gick upp vid åtta för att spela match med F-98. Sen hem och dusha snabbt sen iväg till Tynnigö där Massimo och Carin hade sin 40 års fest, mamma och pappas kompisar. Sov över där och sedan så tog vi en båt från Tynnigö klockan 10, så man han typ bara äta frukost, men sen åkte vi hem jag packade min väska och sedan hämtade mina fotbolls skor, var redan ombytt. Men sen åkte vi iväg till Nacka IP spelade match direkt efetr matchen åte vi till vår kusin som fyllde år, vi hann inte ens dusha....frääsht.
Nu är jag i alla fall hemma. Jätte skönt. Jag hade verkligen velat ha sovmorgon i morgon.
På tynnigö var jag väl mest med Julia, Wilma, Jack, Mirre och Zacharias alla var 97.or förutom Wilma.
Jag har lite bilder från olika tllfällen på kameran nu men orkar verkligen inte ladda upp det nu.
Måste kunna Grenade på piano tills på Tisdag, så i morgon är det bara att träna,träna,träna,träna!

Älskar dig♥
Suddig
bild.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0