''Om jorden går under så vill jag att ni ska veta att jag kommer skanar massor!''

Vill inte skriva på bloggen vilka jag kommer skna eftersom det bara komemr bli missförstånd, folk kommer fråga varför dom inte är med osv......
Men nu ligger jag i sängen och chillar bara, helt okej. Men ska snart gå och lägga mig i morgon väntar en intensiv men mycket rolig dag! ♥
Jag ska försöka blogga så mycket jag kan nu när Malin är borta, men räkna inte med en super bra updatering i morgon i alla fall. :)
Hoppas ni har haft en bra dag.
Jag har väl haft en helt okej dag humöret i skolan har vart lite upp oc ner, ena sekunde förvånad, ena sekunde glas och ena sekunde irriterad, det är väl det de har pendlat mellan i dag, men självklart mest glädje!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0