Match 1 & Match 2

Jag var med F-98 i dag det uvar väl kul, men jag spelade väl helt OK, för att vara mig. Inte var jag jätte nöjd. Men som sagt helt OK. Vi mötte Älta, spelade bra gjorde vi men tyvärr blev det ändå 2-1 till dom.


I dag spelade vi mot tungelsta. Först halvlek började vi ganska dåligt... 2-0 gjorde vi den halvleken. Men andra halvlek blev det bara bättre och bättre. Men ändå fick vi inte in målen. Sofia ba: Shit det är bara en kvart kvar av matchen och vi har inte gjort ett enda mål den här matchen, och där var första gången Linnea fick nudda bollen. och då gjorde vi hett mål och ännu flera mål och till slut 7 mål på 15 minuter! Så slutresultatet blev 9-0! GRYMT!
Men vi satte bara 9/39 skott så det kanske inte var så bra....

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0