Lördagen 21/5 går jorden under!

Jag är så jävla rädd har börjat tänka på det här mera på senaste tiden. Tror jag ska börja gråta nu, okej jag har redan tårar i ögonen.Har inte alls tänkt på det på samma sätt förrut. Har abra tänkt men nej den kanske inte går under. Men nu tänk OM, jag tror nu till och med på att jorden kommer gå under på Lördag. eftersom den där mannen typ är 100% säker på det! När jag fick reda på att han typ var 100% säker påd et så blev jag bara oroligare och oroligare. Jag vill inte, jag vill verkligen inte! Jag hinner i alla fall träffa släkten en sista gång i så fall och Linnea och Ella och sen folk i skolan och på fotbollen i morgon. Men vill hinna vara med alla efter skolan innan Lördag. Men självklart så fatar jag att det inte är logiskt. Chattar i alla fall med Elin och Carolien nu ♥
Caroline och jag har bestämt att vi sk abli bättre på och ses!

Söt flicka ♥
Ska gå nu. Vad tänker ni om Lördga tror ni på det eller inte skriv gärna en motivering varför ni tror på det eller inte tror på det.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0