jag är kär

heej :D

igår var det träning och SÅG NI VAD DET REGNADE?!?!?!??! det var fan helt sjuuukt. men klarade oss precis med träningen, hääärligt!
men usch, jag har börjat få så inihelvette ont i mina benhinnor (låter helt sjukt äckligt, jag vet, men det är typ precis runt smalbenet...) och det kommer nog inte gå över i första taget....
imorse när jag vaknade hade jag sjukt ont i benen dårå, men också i RYGGEN?!?!? asså vad händer med mig?!?! :(
aja, idag började jag 9.30, skööönt med sovmorgon igen! :D sedan hade jag SO i 1,5 h sen var det bara att gå hem igen !! för vi hade Orientering i Nyckelviken som är precis där jag bor. Så jag, Magda och ylva gick till mig, bytte om och åt lunch sedan gick vi ner. vi orienterade i 1 h , jag kunde ju bara gå p.g.a. benet, och sedan var dagen slut!!
gick hem och här har jag ätit, duschat och pluuggat ! är nästan klar med min uppsats, SKÖNT!
snart blir det väl middag och mer plugg....

OBJEKTIV



kolla vilken plutt!! tänk att man vill ha en sån so badly ....


så här ser den underbara grejen ut på närmare håll ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0