JAAAAA

heej :D
just nu är jag väldigt glad (till skillnad från igår)
först på morgonen hade vi våra spanska presentationer, och det gick super! fick exelente typ ... ;) det kändes bra :D
sedan hade vi musik och vi sjöng låtar jag gillar ... :D
och nu har vi SO och vi fick tillbaka våra historia-prov, och JAG FICK ALLA RÄTTTT !! jag är fett glaad, har inte fått det i So förut ... :) mihihiihihihihih (Malin är superhyperglad)
igår var det träning och det var så jävla kuul! men jag stukade foten på slutet, fick bandage och allt, men det är bra nu ;)
idag ska jag efter skolan till forum och köpa födelsedags-present till mamma och sedan ska jag hem och plugga engelskaaa....
usch jag är hungrig och har lunch om typ eeevigheteeer.... nää men typ 13 .... -.-'
nu måste jag hänga med lite .... höhö ....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0