harry potter FTW

igår var det myysigt på träningen och pianot. fick en ny, jätterolig och cool låt på pianot, men den ska gå så jääävla snabbt!!!
på träning träffade man en massa underbara människor! t.ex. Carro som inte har varit med på ett tag för hon har brutit armen, var med ! underbart TJEJEN! :D ♥ sedan så saknade man ju många som var på Åland ♥

idag har jag varit i skolan (kooonstigt vaah?!) och sedan efter skolan så gick jag, Magda, Loppi och Ylva till forum. jag skulle köpa maskara men hade inte tillräckligt mycket pengar med mig... höhö... så det blir nog på måndag ist.

just nu håller jag på med min engelska, snart klart tror jag! (eller inte.) sedan blir det NO, spanska, SO och maaatte.....

nu måste jag fortsätta så jag ser till att jag blir klar med det här någon gång!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0