fredagdentrettonde

Har inte haft någon otur i dag, tror jag?
Inte vad jag kan komma på i alla fall!
Det låter ju bra, eller hur?
Haha gud vad jag prtar nu. Nej men nu så ska jag berätta om min dag.
Skoldagen såg ut som vanligt förutom att vi tittade på Hip Hip Hora på Svenskan och Engelska.
Sen på NO.n så gjorde vi ett expriment. Så rätt chill dag!
Efter skolan så gick Jag, matilda och Emmy hem till Matilda åt mellis där och sen så kom Hanna.
Vi spelade spel och hoppa studs matta. Hihi ♥ Trevligt faktiskt :)
Skööna chejjer!
Ska snart äta sedan så blir det bara chill hemma! I morgon är det match TAGGA!!!!
fastärintesåtaggad...
Där fick ni dagen i snabbspolning.
Updateringen har bara vart som den vart, inge mer med det.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0