Först var du Ballt utan B men nu är du Kingen utan K.

Jag pluggar matte just nu tog bara ett brake för att fixa collaget som ni såg i inlägget innan och för att skriva lite på bloggen men ska börja snart igen. matchen gick helt åt skogen! Stor stryk. Vi kämpade lite halft då och då. men tycker ändå vi var ganska duktiga! Bra jobbat tjejer! Efter matchen så hade jag och den här tjejen vatten krig, haha. Gryymt kul, Sofia blev så hiiiimla blöt, det betyder att jag var bättre än henne (enligt mig dårå) :D ♥
Jag älskar dig tjejen. och du skulle åka buss hem, syynd. Men i alla fall så är jag hemma nu som ni antagligen fattar och efter så badade jag också. Hääärligt vare! Ska fortsäta plugga matte..... har nämligen prov i morgon...kul?? nej! Procent och allt,det jag alltså är säämst på i matte. Har egentligen inga större svårigheter med matte, men just procent så bli det svårt.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0