Fett trött

är inte på bästa humöret just nu fett trött med andra ord, okej finns en anledning till.
För mig ät ju klockan egentligen 23.00 men för er 22.00, ska nog gå och lägga mmig snart ska upp vid 07.30 i moegon för match ♥
Inte sugen på match just nu, men snart får jag väl ta och bli det!
Men hoppas i alla fall ni mår bättre än mig ♥
Pallar inte vara uppe längre fins ändå inget att göra på datorn, ska kanske träffa Emmy på Fredag, men aja jag får ta veckan som den kommer vet ju inte om jag kanske helt plötsligt får jätte mycket läxor öber helgrn eller under veckan eller om något annat kommer  i mellan. Men hoppas i alla fall på att vi kan träffas ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0