Die homework die!



Är verklligen sugen på träning nu, vilken tur att vi har det i dag då :D ♥
Men i morgon vet jag ej vad som händer, skulle vara skönt att bara vara hemma men vill samtidigt vara med en kompis och bada typ? Så om någon vill göra något ring eller smsa? :D <3¨
Skol dagen i dag har avrt fett chilL!
Vi var ute alla lektioner förutom 2 stycken, svenskan och musiken.
Jag har gjort läxor just nu, men måste ju träna mer på spanska men känner inte att jag orkar lägga ner mer arbete på det, haha. Har bara lagt ner typ 30 min. Men jag har gjort klart NO.n bara Matten kvar eller 2 tal så det ska någ gå fort om jag frågar Rasmus först hur jag ska göra. Nu såg jag att pappa kom hem så jag frågar han, måste byta om nu också.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0