Bättre lycka nästa gång.

Ja Malin berätta hur det gick i matchen, Malin var skit duktig, själv var jag väl bättre i målet i dag än som utespelare. Matchen var inte alls kul dom spelade helt enkel tråkig fotboll + att jag tappade andan första halvlek när jag stod i mål eftersom jag tog bollen och sedan sparkade hon på bollen så att den kom i magen och så tappa jag andan... Men fortsatte spela ändå. Andra halvlek fick jag en boll på ögat, kunde inte öppna ögat, bra lisa bra. haha. Det som gjorde mig mest irriterad var att dom inte sa förlåt. Såklart man säger förlåt om man gör något sånt?? även om det inte var mening...
Men ska titta på VM nu så hejdåå.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0