Bästa Semestern var och varför

Varje sommar så åker jag utomlands, men måste någ säga att Italien eller Grekland var det bästa vi har vart i.
Både i Grekland och i Italien bodde vi jätte bra. Vi bodde tyvärr inte ensama på Grekland var vi på ett mindre hotell, supermysigt var det. Sedan på Italien bodde vi någonstans?? Haha nej men typ samma där. Pool på båda ställena. Frankrike var också väldigt härligt huset vi bodde i var fantastik. Vi hade vår egna lilla trädgård där, spelade mycket fotboll där, ovanligt? nej :)
Men kommer välja att berätta om Italien.
Italien
Jag var i Italien för ca 4 år sedan. Är inte riktigt säker när men något sånt. Först var vi i Rom tittade på lutande tornet i Pisa och var på Coluseum(stavning). När vi var där var jag ju ganska liten men jag minns ändå ganska mycket. Det jag har störst minne av var att jag såg en myrstack som några myror hade börjat bygga på men inte hade kommit så långt, då sa jag till mamma, kan inte vi åka tillbaka här nästa år för att se hur långt dom har kommit med myrstacken. Hahahaha! Huset där vi bodde hade en ute plats där pool fanns och grillar och ett trädgårdsland där man fick ta grönsaker ifrån. Kommer inte på så mycket mer nu.
Bilder från Grekland

Bubbelpool ♥

Pool ♥

På båten ♥

Stranden ♥

Jag ♥
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0