Bada är min grej!

Hade gjort ett MEEGA låångt inlägg om alla dar men nu orkar jag inte, men gör det ändå för att avra snäll.
Måndag: Kom hem klockan 14.00 gjorde läxa läxa läxa läxa tills 15.30 åt mellis 16.00 läxa läxa läxa läxa 18.00 middag 18.15 läxa läxa läxa läxa 20.30 klar!! Så såg min DÖtrista dag ut.
Tisdag: KOm hem vid 3, pluggade gjorde klart powerpointen som var till idag, självklart fick jag äran att göra powerpointen. Och nej jag behövde verkligen inte den läxan som om jag inte hade nogmed arbete?!. Jag fick plugga på min text som ajg skulle läsa också men det blev det inte mycket av. Sen åkte laget i väg till vårruset och städade. Helt OK! Jag michi, Hannah och isabelle samlade pantflaskor och lite skräp såklart. okej mest skräp   -.-
Onsdagen(idag) Såg ut så här, Jag, Hannah och Isabelle åkte hem till mig hämtade pantburkarna mötte Elin och pantade burkarna fick 200:- till lag kontot. CASHHING. Men sen så stack Elin och då loodade Hannah jag och Isabelle i garaget. Hahah treevligt och feta oss med chips. göttt. Sen vid 16.00 var jag hemma och då började jag plugga sen åt jag och sen tog jag och pappa ett dopp på vägen upp så ärdet masor folk som går för bi och ba; tufft, hur varmt var det?, modigt osv hahahaha! Sen blev det lite mer plugg och nu KLAR MED NO! Häärligt!

Men nu så ska jag komma med min ursäkt varför jag inte har bloggat, har helt enkelt haft FÖR mycket läxor. Men jag ska inte klaga sommarlovet närmar sig ju! Fast gladast lev jag ju inte när jag fick äran att göra powerpointen.
Nästa vecka går jag Måndag, Tisdag och halva Onsdag! Scoore!


Har inte eller haft blogg lust, just nu känne jag mig bara tvungen att skriva satt det kommer inte bli så bra updatering vill ju ändå leva ett liv och inte känna mig tvunen att blogga.
Men vi hörs i morgon eller i övermorgon!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0