ÅLAND 2011

Har vart toppen! Speciellt den sista kvällen. Jag, Eveline och Elin hade det bäst! Älskar dom två.
Nej men nu så ska jag berätta om första dagen berättar om andra dagen någon annan dag

Dag-1
Vaknade vid 6 och skulle samlas vid skolan 7 då åkte vi iväg till grisselhamn, tog båten där i från till Åland. När vi var framme skulle vi gå typ 1,6 km i grus/sten....? med resväskor. Jobbigt?? AAA. Vi kom fram fixade lite i rummet hann inte med så mycket eftersom vi hade träning. Vi skulle haft 2 träningar den dagen, men det blev bara 2 stycken. Välsigt skönt faktiskt. Den dagen så gick jag Eveline och Elin och la oss vid 12 halv 1 typ. Vi sov 5 stycken 97 tjejer i en stuga och tillsammans lagade vi mat också, jag sov med Elin, Eveline, Jennifer och Isabelle.
Den dagen var väl helt OK.

Skriver senare om de senaste 2 dagar.


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0