2-2

Inte alls rättvist resultat.
Vi spelade hel gryymt i dag! Vi gjorde tyvärr 3 av målen haha. Men det är bara att tänka att det blev 3-1 till oss istället, men vi hade sjukt mycket skott!
Målet för dagen var att skjuta 8 skott på matchen 5 stycken bakåtpassar hem. Så här såg det ut.
Skott: 1 halvlek: 10 skott och andra halvlek 7 skott  alltså totalt 17 skott.
Bakåtpassar
(till målvakt): 7 stycken totalt.
Ska försöka hina lära mig mina So repliker i dag och sen tror jag att det inte är så mycket mer?
Jag, Linnea och Vera kanske skulle ha sovit i dag till i morgon, men vet ej hur det blir med det?
Kanske bara träffas?? INgen anning faktiskt.
Nu sås ka jag hoppa in i dushen, självklart ska ni få se några bilder från Åland. Orkar inte visa alla.
Men några stycken senare.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0