11.35

heeeeej
igår hade jag flöjt och orkester efter skolan. vi gick parad, HAHA! det var faktiskt skitkul, men ganska svårt.....
sedan pluggade jag lite hemma och titta på tv... typ.
idag började vi kl. 11.35 för att 6:orna skulle komma hit och f veta sina klassaer och så. det var sjuuuukt soft! :D vaknade ändå som vanligt men skrev lite på min historia-uppsats och sedan åt jag brunchfrukost med YLVA hemma hos henne. vi snackade en massa och åt mackor och yoghurt med flingor. det var myysigt. sedan så gick vi till forum, mötte MAGDA, gick förbi biblioteket för YLVA skulle lämna tillbaka en bok... sedan skoola.
nu har vi projekttid och jag ska mog fortsätta med min uppsats....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0