Trysil

Jag har haft 4 underbara dagar tror jag det är i alla fall så åkte jag till trysil (Norge) i Söndags och är på väg hem nu.
Jag är antagligen hemma vid halv 11.
Första dagen åkte vi skidor bara på kvällen eftersom vi kom dit vid 4 typ. I dag åkte vi skidor till 2 sen började vi åka hem. Men annars har vi åkt hela dagarna. Hur kul som helst tycker jag att det är att åka skidor. Sen på Torsdag tror jag det är Romme som gäller för min del.
Men i alla fall jag avr uppe med min familj förutom Tasmus men istället följde min kusin, Martin med.
Nu sitter jag i bilen hem och har lånat pappas data och chattar med lite personer på facebook. Saknat så många.
När jag kommer hem kommer jag antagligen ligga helt död på min säng.
btw. Jag missade solsidan i Söndags hur surt som helst.
Men nu så ska jag fortsäta chatta. Bilder kommer upp så fort jag orkar...
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0