Tjenare kompis, Vännen !

Jag tror det bara är Vera som fattar rubriken!
Jag är väldigt glad i dag ♥ Vet inte riktigt varför. Men kan börja älska några vänner så här snabbt? tror fan jag gör det. Häärliga tejer ♥ Är någ för att jag fått vara med Linnea och Vera. Vera har jag inte vart med på jätte länge och Linnea har jag velat avra med ett bra tag ♥
Det roliga är att när jag och Linnea satt och snackade så kom jag på att vi var och såg en P-97 match samtidigt. Hon och Emmy var tillsammans och tittade och Jag och Issa var och tittade tror att Elin cokså avr med fast det kan ha vart en annan gång. I varje fall nu så ska jag komma tills saken.
När jag berättade det för Linnea så sa hon.
- Jag tyckte du och Issa verkade bitchiga då.
- Haha, jag tyckte att du och Emmy verkade bitchiga.
Komiskt fast det var ju i början av 7.an♥
Nu har jag lärt känna båda mycket bättre och är snälla tjejer inte bitchiga haha.

Jaja, nu tänkte jag bjuda på 2 stycken outfits


Utomhus outfit ♥

Inomhus outfit i dag ♥
Är trött nu men ska packa fotbolls väskan i dag. Det ska bli otroligt härligt med helg och att få sova ut ♥
Fast i helgen ska jag till Romme och pappa tycker att vi ska gå upp klockan 7! vetej om jag orkar det.
Får i alla fall sova till halv 8 i dag ♥
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0