tired...

jag har jaft det suuuuuperkul idag med Liora och Kristoffer ;) vi bada en massa , typ 3½ h .... :S det hände en massa saker :

1. Liora hade tagit fel på tiden så vi kom lite sent
2. en vägg i rutchkanan mosade min näsa så jag började blöda näsblod , duuuuuktigt -.-'
3. slog i min näsa igen , men då började det inte blöda :3
4. Krille åt lunch 16.30 , jag fattar inte hur han klarade sig!!
5. Han köpte sushi
6. JAG SMAKADE !!!! så nu, idag, i gustavsbergs centrum, har jag ätit sushi för första gången ! :D
7. jag tyckte att det var okej ;)

det var typ min dag ;) nej jag glömde , JAG HADE JU TEORIPROV!!! det känns som att det gick bra ;) vi var faktiskt bara 3 st som skulle göra det. förra gången var det typ 10 st :3

nääj , jag är så inibängen trött  , så jag pallar itne blogga mera ♥ och jag har förbannat ont i min näsa ....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0