Taggad

Guud vad jag är taggad på träning nu. Som tur är det tränning i morgon bitti ♥
Sedan så ska jag och mamma up yill forum eller Sickla och shoppa kläedr till mig.
Najs. Sedan så ska jag någ gå upp och titta på när mitt lag spelar match :)
Skulle ha avrt med Julia i morgon men tyvärr så hade hon match så vi hinne rinte göra något innan.
Men på kvällen ska vi ändå i väg till de och äta middag.

Julia är den kompisen som jag har känt längst och fortfarande är bästis med.
Tyvärr träfas vi inte lika ofta nu när vi går i olika klasse och olika skolor.
Första dagen i 6.års så minns jag inget annat än att jag och Julia började spela spel tillsammans.
Minns inte att en enda tjej gick i vår klass då. Haha. Det fanns bara vi 2 den dagen.
Jag och Julia har någ ett ganska annorlunda intresse för tjejer och det är TV-spel. Så himla kul tycker jag!
Jag älskar dig ♥

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0