svar



The Lion Queen!
om which one?!?:
Åhh jag själv har vita , hehe men vf inte röda? :D

Kika gärna in på min tävling jag har just nu! :)
http://thelionqueen.blogg.se

Svar: vita är soft ;)
jag tror inte röda , typ alla i min klass har det .... :/ men dom är fett snygga ! :D ♥

Lisa om which one?!?:
ååå jag tycker alla är jätte fint men brunt, gult och jeans blå tycker jag är jätte fint. eller grön också. <3
Svar: hahah , jag vet , visst är det svårt att bestämma sig !!! men jag tror inte det blir jeans-blå (även fast dom typ är mina favoriter) för jag har ju redan ett par "blå" ..... men vi får se , ska tänka på saken ;) ♥

tack för kommentarerna ! :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0