soft day

idag har jag varit med syrran och har haft supermyysigt ♥ vi har varit i forum, fottat, pysslat lite mest gjorde vi armband :3
just nu bara sitter jag här framför datan och gör det jag för det mesta gör med en data ;)

imorgon ska jag först på morgonen ha ett teoriprov kl 9 ;) det är typ genom min pianolärare och det är verkligen jättebra övning ! behöver ju det till skolan sen ;) ♥
sen efter det blir det liora och hennes kompis och bada ! :D ♥ det blir fett myys ♥


jag just nu och jag har min "NON VIOLENCE GENERATION"-tröja på mig ! :D
juste ! glömde berätta att tröjorna jag köpte igår är från h&m, bästa butiken :3 ♥

ska chilla livet nu ,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0