snart, musik

tjeeena ;)

i söndags var jag ju inne i stan med Tuva och vi hade det awesome ! :D fast det blev inte riktigt som vi tänkt oss... vi hade bestämt att vi skulle gå till Chokladfabriken och fika men när vi kommer dit som inser vi att det är STÄNGT!!! vi får damp och sedan går vi runt på söder ett tag, sedan kommer vi till götgatan och kekar på burger king :3 lite shopping blev det oxå , 2 linnen från H&M ;) sedan gick vi till Wayne's coffee ;) jag köpte en varm choklad och hon en chai latte ;)

igår var en vanlig dag med flöjt lektion, orkester och fotbollsträning ;)

just nu sitter jag i korridoren och jag har strax musik ;) sedan efter skolan ska jag köpa ett par byxor jag testade i söndags men jag hade inga pengar med mig till dom ... :/ och sedan ska jag köpa ett genomskinligt (stavning??) nagellack ;)

btw, jag fick min födelsedagsjulklappspresent av Tuva i söndags oxå :3 det var en grej man kan fixa fina mönster på naglarna med ;) lite komplicerat hur det funkar, berättar någon annan gång ;)

nu ska jag dra ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0