Oooh

WOOOW , mycket här hänt under tiden jag inte hunnit blogga !
det gick bra på konserten spelade några fel, men tycker ändå att det gick bra ;) ♥
i fredags gick jag i skolan (konstigt va??!!? xD) och sedan på eftermiddagen hade vi skol-DM ! :D det gick faktiskt ganska bra, spelade 0-0 första matchen mot typ bääääästa laget, de hade en massa superduktiga spelare! så är hel nöjd med den matchen ! :D sedan var vi tvungna att vinna med 6-0 andra matchen för att vinna men vi vann bara med 2-1 .... :/ ♥ men vi var asbra ändå ! :D jag tog i mål :3 ♥
sedan efter skolan stack jag och mamma och köpt nya ( eller inte nya , begagnade, för jag kan inte ha nya, får så jävla ont i fötterna !) fotbollsskor !!! :D:D:D ♥ det var så sååååååååft :D
sedan idag har jag först pluggat 3h matte till provet på torsda (därför blev det ingen träning....) och sedan har jag spelat match mot Älvsjö !! det var fett kul, första 11-manna ute för säsongen för mig ! :D♥ jag stog i mål första och ute andra ;) ♥ det blev 2-2 ;) ♥
nyss stack mamma och pappa och skulle köpa thai-mat ♥ fan vad gött
jaja, nu ska jag chilla gääärnet för efter maten blir det mer matte .....

PUSS


wooow, sjuk unge eller !??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0