no teacher

hahah sitter på spanskan och vi har ingen lärare så det är lite kaos. Man jag har faktiskt gjort klart häftet vi håller på med så passar på att blogga lite :3

har jag inte bloggat på ett tag , och det är för att jag har helt enkelt inte varit inne på data på länge ! 

ifredags var jag ju på tom tits med pappa och syrran. vi hade det supermyysigt !! :D

lördags spelade jag cup , och lisa har ju berättat hur det gick ;) det var fett soooft

igår var jag med bääästa elin som fyllde år i fredags ♥ vi gjorde en massa kuul, snacka, var ute i lekparken :3, spelade spel och hade det superbra. jag gav henne min födelsedagspresent till henne

en sån hade jag köpt ♥ älskar henne så otroligt mycket ♥

idag blir det längre orkester och därför ingen fotboll :/
ha en bääst dag alla

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

naww! älskar dig så in i baljan mycket ! <3 :D

2011-03-08 @ 18:49:52
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg, svart plånbok från brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut och delta är det bara att kolla bloggen:)

2011-03-08 @ 19:11:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0