Movie another time

I dag så var en vanlig dag förutom att vi hade matte diagnos. Tyckte att det gick ganska så bra faktiskt.
Det var bara en uppgift jag tror jag hade fel på men vem vet jag kan ju ha fel på fler men man kan alltid hoppas.
Eveline & Matilda frågade mig om vi skulle åka och se på Bio eller göra något.
Men kände att jag var förkyld och kände att det var längesen jag var hemma en Fredag och omgicks med familjen lite mer.
Så det får vi ta en annan dag♥
Just nu sitter jag och äter godiss hihi :) Köpte det till Romme men var inte alls sugen på godis då så jag åt ingenting nästan. Desto mer till fdagen efter ♥
I morgon ska jag kanske spela match men jag ska i alla fall träna får se om det blir både och. Ska också träffa MALIN!!!! & ELIN!!!! ♥ Ska bli jätte kul vi ska sova över ♥ Hos Elin tror jag att det blev♥
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0