me gusta

heejsan alla :3

iag har jag haft en AWESOME dag med Tuva i forum. vi var där i .... 6 timmar ..... asså jag fattar inte vart tiden tog vägen ?!?!?!? men vi hade iaf superduperkuuuul!! jag är SUPERNÖJD med allt jag köpt :3 det blev

en blå, superskön och fin magtröja 79;50:-
en vit, "NON VIOLENCE GENERATION"-tröja för 99:- där 10% av kostnaden gick till en organsation mot våld och tröjan var gjord av bomull utan kemikalier :3 LOVE IT ♥
två nagellack, 39:-, ett mellanblått och ett is-turkost ^^
en present till Elin ♥
och fjärde boken i Blue bloods-serien ;)

lånade oxå nästan en bok på biblan oxå , jag ställde mig i kö :3 jag ska ha den till ett svenska projekt sen ;)

men jag och Tuva har haft det så otroligt bra med god mat, mycket flum, Naked juice bar smoothies och toabesök .... :P

just nu sitter jag och chattar med Liora och planerar lite inför vår tripp till badet :3 hon kanske ska sova hos mig, om äpplena säger att det går, och sen blir det inte magda imorgon för hon skulle klippa sig , och jag kunde inte vara hos hennes , så vi gör något någon annan dag ♥ men då blir det ju myys hemma med syrran istället, och hon har lovat att vi ska gå ut och så ska jag fotta henne :3 myyyys ♥

sen helt random kom mamma för en liten stund sen med våran gamla pärlburk. och vi börjar sortera dom där , så nu har vi ett antal påsar med olika sorters pärlor på bordet , jag fattar inte hur vi orkade ... jag som var helt slut efter forum och nu detta, jag är typ död nu !

men nu ska jag nog chilla lite,

PUSS

'
TRÖÖÖÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0