Lisa

Tänkte ta och berätta lite om mig. Ska försöka berätta saker som ni kanske inte vet om mig.

Folk brukar säga att jag oftast är glad, stämmer väl men självklart kan alla bli irreterade på folk. Om du inte känner mig så kan man någ se mig som en ganska lungn person.
Men som alla andra så kan jag vara rikitgt flummig. Jag kan sätta mig och skratta rakt ut ibland åt ingeting. Jättekonstigt är det.
Jag älskar att skaffa nya kompisar men känner ibland att jag inte orkar lära känna fler personer. Vill lära känna nya personer eftersom jag gillar att vara med olika ''typer'' av personer. FAst självklart älskar jag ju mina vänner som jag har nu. Jag litar väldigt lätt på folk. Vet inte om det är så bra men ens så länge har det inte hänt något som tur vad. I skolan går jag i fotbollsprofil tycker jag lärt mig mycket av det. Jag gillar min klass men jag kan bli lite trött på klassen ibland i alla fall vissa. Jag älskar att schoppa men gillar inte att köpa av mina pengar haha. SÅ när det gäller pengar är jag ganska snål i alla fall när det gäller att köpa saker till mig själv. Men jag är ganska generös ändå tror jag. I skolan så går det ganksa bra får bra omdömen men inte bäst. Jag är väldigt någ att jag måste göra läxorna och lämna in dom i tid. ÄR dte glosor så måste jag träna på dom. Så man kan ju säga att jag är en pluggis. Haha. Men det är väl bar antar jag. Tänker ganska mycket på min framtid och mina betyg osv.
Det var lite om mig hoppas ni orkar läsa.
Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: elin

du glömmde ju hur underbar du är ! <3 :*

2011-03-15 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0