Linnea bakom kameran. Lisa och Vera framför kameran

Tänkte visa några bilder från Veras kamera också för att komma till hennes blogg klicka på den HÄÄÄR LÄÄNKEN!
Bilderna är tagna av Linnea. Klicka HÄÄRA föra att komma till hennes blogg  ♥



Såådäär galna var dom innan jag hade kommit.
Och sööta som dom är så hade de bakat juu.


Ojoj!Jaaduu, Linnea är ju bra på att ta foton på mig som kanske inte är snyggast.
haha.

Jag och Vera ♥
Jag älskar er tjejer ♥
Tack för gårdagen! Underbar dag ♥
Så otroligt glad att ni valde att lära känna just mig♥
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart vi väljer dig som vän, du är underbar vännen! <3 hjärta dig!

2011-03-18 @ 20:51:13
URL: http://bergsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0