Jogging var det.

Idag så joggade vi först på träningen så jag och Elin var superduktiga och drog på som faan. Sen så körde vi back träning. Jobbigt är det kan jag säga. Jag körde 10 ggr men de flesta körde färre ggr eftersom det trodde att de var klaar när en var klar. Haha. Fast Fysen var inte lika jobbig i dag för först körde vi målvaktstränig. Sen så körde jag och Vera fys tillsammans. Gav inte allt hehe, men var trött inklusive att jag och Vera snacka om lite grejer och så. Men nu så ska jag gå och borsta tänderna sedan gå och lägga mig. I morgon så ska jag upp 06.30!
Orkar verkligen inte. Men måste man så måste man.
Hoppas ni haft en toppen dag.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0