Isabelle + Lisa = Forum i dag.

Idag.
I dag så blir det issa. Vi ska antagligen gå till forum. Mycket mer har vi inte bestämt.
Ska gå och byta om nu sedan möter jag Issa på forum.
I kväll så ska jag i väg till min kusin som fyller år.

Isabelle och Jag för ett tag sen när vi sov över hos henne.


I går.
Igår så spelade vi tunering som sagt. Det gick väl faktiskt bra.
Ingarö - Järla 1-6 Malin 2 mål, Mirre 2 mål, Isabelle 2 mål.
Järla - Stureby 0-0
BP - Järla 4-0
Järla
- Värmdö 1-0 Jennifer 1 mål.
Sen så gick vi till final mot Bps första lag! BP är typ ett av de bästa tjej lagen i Stockholm.
BP - Järla 4-2 Jag 1 mål, Caroline 1 mål.
Men ni anar inte hur bra vi spelade i finalen. Först gjorde jag ett mål efter typ 3 minuter. Ni anar inte hur glad jag blev :D. Men tyvärr så tog dom in sin bästa spelar då och gjorde ett mål. Sen gjorde dom ett mål till och sen gjorde Carro sitt mål. Sen var det typ 3 minuter kvar och vi var trötta och släppte in 2 mål.
Men vi var ändå riktigt nöjda med ett silver! ♥
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: issa

håller med dig, vi är nöjda med silvret :)

rolig dag idag, älskar dig :*

<3

2011-03-06 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0