homework

yeep , jag pluggar som vanligt ! har så sjuuuuukt mycket i skolan ...

svenska: läse-projekt (läs en bok) och sedan föredrag; och samtidigt en uppsats om namn (skiiit jobbig)
engelska: oregelbundna verb glosor varje vecka + ett häfte om verb (detta får vi ingen tid till i skolan!!) och samtidigt ett fashion-project
SO: historia, om dom gamla grekerna , får se om jag gillar det.... och läxa där + prov i onsdags ju så det var mycket pluggande innan det...
Spanska: läxa 3 ggr i veckan + prov om 2 veckor
matte och NO: faktiskt .... CHIIILLL !!! :D för i matte ligger jag före betinget och i NO har vi inga läxor just nu :3

Det är allt vi håller på med , det är heeelt sjuuuuuuuuuukt ! jag har säkert glömt någon men detta är vad jag kommer ihåg.... så just nu håller jag på med engelska-häftet ;)

och sedan alla ska jag tipsa om typ väääääärldens bääästa bok !!! (för alla som gillar typ science-fiction och fantasy)
Det är bokserien GONE av michael grant !!! :D



så jävla braaa ! geekar denna book :3 baksidan:

"På ett ögonblick försvinner alla över 15 år.

Bilar kör av vägen, spädbarn ligger ensamma i sin vagga och plötsligt fungerar inte telefonerna, Internet eller TV. Det finns ingen hjälp.

En helt ny skrämmande värld möter de övergivna barnen och tonåringarna. En värld utan vuxna där laglöshet träder in. Där mat för dagen blir en kamp och där de starka ställs mot de svaga. Förtvivlat försöker de ungdomarna komma på gåtans lösning. Men tiden börjar rinna ut för Sam. Han fyller snart år. Och när man fyller femton försvinner man..."

gaaash , precis min typ av böcker !! :D ääälskar den ♥

men nu ska jag ta och damsuga lite här hemma .... -.-''



en trööött malin...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0