hej

tjeeanrää alla och sorry för dålig update ... har gjort en massa saker i helgen och det har varit awesome :3

lördag, träning och match med 2 gjorda mål och Lisa ett :3 sedan plugg i 1 h och sedan hem till elin !!! :D sov över med lisa och hon som ni vet ;) det var så jävla kul!!! :D jag fick presenter av dom för att jag fyllde faktiskt år här i veckan !!! :D det var sooft :3 fick en godis och en ring och pengar och en massa mer <3  och av elin och lisa fick jag ett armband, ett halsband, studslera och 3 par örhängen <3 dom e så gölläa <3
i söndags så var jag först hemma hos elin sedan så pluggade jag resten av dan ;)

idag så är det ju skola och sen flöjt, orkester och plugg .... har SO-prov på onsdag därför är det mycket plugg ....

nu har jag matte

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0