fredsmänniska som jag är...

så jag har faktiskt önskat mig regnskog i födelsedagspresent!!! jag fyller ju år snart , men jag tänker inte säga när ! ;)

men eftersom jag försöker vara som miljövänlig som möjligt så önskar jag mig en bit regnskog. för att då kan dom inte fälla träden där eftersom det är jag som äger marken , smart vah?! ;)
dom kommer säkert göra det ändå men då kan jag ju anmäla dom :3
och jag menar  , hur coolt är det inte att ha en bit regnskog ?!?? :D jag önskar mig det så inibängen , tuva kom med iden igår och sen dess har jag inte kunnat släppa tanken!! precis rätt för mig ! men efter som det var igår så tror jag inte mina föräldrar kommer att köpa mig en bit regnskog på så här kort tid :P men jag kommer att fortsätta önska mig det !! :D ♥

men vi får se vad man får ;)


tänk er en bit av detta underbara ??!!?? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0