En Gympalektion Och En Promenad

Hade bara två lektioner i dag! NajS!
Vi får skippa Spanskan för att 5.orna skulle ha någon b språks grej eftersom de ska ha b- språk nästa år.
Sen hade vi inte heller någon mentorstid.
Så vi hade en gympalektion och en So lektion där vi gick ut på en promenad.
Innan skolan började tog jag sprutor.....
Jag har sprutfobi. Sen när jag ser att hon tar ca 6 stycken rör som hon ska fylla med blod kändes det som att jag skulle börja gråta. Höhö :$.  Men det gick ju bra till slut. När Vera slutar så ska jag träffa henne. V 2 ska väl plugga... FUN. Nej eller Jo allt blir kul med henne ♥
Bilder från promenaden♥ ↓


Jagälskarer.
Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: issa

jag gillar elins min på bilden 2 ;) <3

2011-03-31 @ 11:40:13
Postat av: lovisa

snygg header!

2011-03-31 @ 12:02:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-03-31 @ 12:26:11
URL: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0