Drömmar

Om jag fick önska mig en enda sak just nu så skulle det vara att jag hade gjort bra på musikprovet och fått alla rätt. Menmen det är bara en önska. Har pluggat i typ 2 timmar om inte mer. Men kommer väl få sitta med det hela dagen. Tänkte egentligen ta och städa men det vet jag inte om jag hinner, hoppas det! Behövs verkligen.
Det är väl ändå inte meningen att man ska behöva plugga på en helg? Kommer behöva sitta nästa helg också tror jag. Fast med So.n då. Första So provt på hela 7.an så man känner ju att man vill prestera bra. Sen har jag också en bild läxa som jag måste göra hemma eftersom jag inte hann göra klart den i skolan. Var ju sjuk i onsdags.
Resten av familjen är ute och cyklar förutom jag och Fredrik. På Fredag har jag även matte prov. Fast det brukar jag inte plugga på så mycket. Sen har jag spanska fast vet inte riktigt vad jag ska öva på där? Vet ni vad jag skulle vilja göra nu? Jo jag skulle vilja var ute och spela fotboll. Kul som fan. i morgon är det i alla fall träning.
Mina blogginlägg blir inte så roliga efterso det ända jag gör är att plugga.

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0