YLVISPYLVIS

Hade det awesome med henne idag! Vid 10, halv 11 drog jag ner till henne. Vi fixade mackor och sedan cyklade vi till långsjön. Det var första gången jag cyklade på ungefär 3 år! Det var vääääldigt läskigt i början, men sedan blev det så himla härligt. Vi var vid långsjön i kanske 2 timmar. När vi var där så kom vi på att vi hade glömt våra mackor hemma! Så då cyklade vi till forum och köpte varsin Subway-macka. Träffade även Lisa och Emmy då, som ni vet. Vi cyklade till Nyckelviken och satte oss på en bänk och åt våra mackor. Sedan stack vi ner till Nacka Strand och solade och köpte glass nere vid kajen. Sedan cyklade vi hem till Ylva, åt mackorna vi hade glömt och sedan stack jag hem.
Det var min dag idag! Hoppas ni orkar läsa... HAHA
Har bränt mig ganska rejält... Det syns typ inte men det svider som ini helvette på låren, armarna och även lite på magen och nedanför halsen.... *snyyft* Men jag förstår inte varför, för jag smörjde in mig med solkräm typ 3 gånger.... och 6 gånger på benen! aja, får väl leva med det... Men det som är bra med mig är att när jag bränner mig så ser det nästan ut som att jag bara är brun, är bara lite rödare. Så jag ser inte ut som en kräfta iaf!
Imorgon blir det Lisa och Sofia som ni vet. Ska bli så himla kul!
Ska nog hoppa in i duschen strax.

PUSS och kraaaaaamm


så får ni en sommar bild på det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahhhhahaha, du skrev inte itället för in. för nu står det ja smörjde inte in mig xD haha, gulllunge ses imorgon<3

2011-06-30 @ 20:58:58
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0