what a daaaay

Först på morgonen vaknade jag av att mamma dammsugade. Dampade lite. Sedan vid 10.30 gick vi (min familj alltså) ner till mormor och morfar för att träffa några finska släktingar som hade kommit. Det var mycket trääävligt!
Sedan vid 13 kom Lisa och Elin hit och vi snackade och tittade på film. Det var riktigt mysigt!
Vid 15.45 åkte vi till Felicia för att ha fotbollsavslutning. Det var superkul! Härligt att träffa alla underbara männsikor också.
Har precis kommit hem. Lite trött. Imorgon har jag faktiskt inget inplanerat! Inte på tisdag heller.. Men på onsdag skulle jag typ följa med Matilda och Lisa och bada. Men vi får se hur det blir med vädret...
Orkar inte skriva mer nu. Ha det bäääääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0