Vilket liv man kan ha?!

Har du förändrats ?

Du som liten
1. Vad hette din/dina första bästa vän/vänner? Mikaela, Vera och Maria, Minns att det nästa alltid var vi 4.
2. Vilken var din favorit rätt?  Pannkakor
3. Vilken var din favorit färg? Blå
4. Vart bodde du? Nacka
5. Vad tyckte du var det bästa som hänt dig?  Guldfis minnea har jag!
6. Vad tyckte du var det värsta som hänt?  Kommer ej i håg?! :o
7. Vad ville du bli när du blev stor? Delifinskötare och Frisör tyP? Haha random.
8. Vem/vilka var din(a) favorit(er)? Ja otydlig fråga men antar att dem menar personer? Men antar att det var mina bästavänner.  
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Kommer inte i håg vett ni.  

Nu
1. Vad heter din bästa vän/ vänner? Har några stycken men en av dem är Malin men som sagt har fler. 
2. Vilken är din favorit rätt? Sushi och Kykling.
3. Vilken är din favorit färg? Blå, Rosa, Vit, Svart, Grön, Turkos och Gul haha typ alla förutom Orange
4. Vart bor du? Nacka
5. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mycket bra men en är när vi kom 2.a i Dalecarlia 2008 i 96.serie.
6. Vad tycker du är det värsta som hänt? Kommer inte på något nu?!
7. Vad vill du bli? Vet inte riktigt men lite roligt vore det att bli fotbollsproffs, fast det vill bara typ halva jag.
8. Vem är din favorit? Samma otydliga fråga i gen, men min familj och mina närmaste väner.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Marabou digestive (men tål inte..)

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Vet inte och orkar inte titta i spegeln. hihi.
2. hur lång är du: Ungefär 158.
3. vilken hårfärg har du: Blont
4. långt eller kort hår?: mitt i mellan
5. piercingar i ansiktet: öronen..?
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: ljus blåa.
7. hur lång skulle du vilja vara: 164
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: kanske något blondare, men är nöjd med hår färgen i alla fall.
9. vill du ha kort eller långt hår: LÅNGT!!!
10. skulle du vilja ha piercing: Nej, om öronen räknas så vet jag inte om jag äns vill ha i öronen, för lat för att byta örhängen hela tiden. hahaha.

På senaste tiden har
Det hänt något som jag inte alls förväntade [x]
jag badat i vin [ ]
borstat tänderna med shampoo [ ]
släckt ett ljus med fingrarna [x]
gått på toaletten [x]
målat naglarna [x]
bajsat på mig [ ]
flyttat [ ]
duschat längre än 1 timma [ ]
suttit på toa längre än 1 timma [ ] hahahaha!
sovit i soffan []
ätit en myra [ ]
använt hårspray/hårmousse []

Så om ni har tråkigt läääss!!! 

Mirre jag och Julia. (Julia en av mina bästavänner)

En lite nyare bild på oss.

Jag i vintras eller typ våras, tyvärr så hittade jag denna underbart mjuka och härliga möss försent, pappas gamla Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0